wtorek, 21 lipca 2015

jak wzbudzać pożądanie w kobietach

Na początek witam wszystkich, którzy szukają sposobów na zdobycie powodzenia u dziewczyn: )
W młodości byłem raczej nieśmiałym chłopaczkiem, bojącym się zagadać do dziewczyny. Z upływem lat trochę się wyrobiłem, chociaż wciąż mam rezerwy : ) Ale przejdźmy do tematu. Kilka miesięcy temu zainteresowałem się feromonami. Jako że udało mi się ostatnio znaleźć całkiem niezłą pracę, to przyoszczędziłem trochę pieniążków, aby zakupić feromony z kilku największych sklepów w Polsce. Tym tekstem podzielę się z Wami jakie i czy w ogóle zauważyłem efekty po ich użyciu.
Na początku zrobiłem zakup na http://www.feromony.pl/PHEROMAX . Zacząłem używać ich  dość regularnie, szczególnie w pubach, na imprezach.  Jednak szczerze mówiąc nie zauważyłem jakiejś mega różnicy w podrywaniu. Było tak jak zwykle, te ładniejsze w dalszym ciągu były dla mnie niedostępne, te brzydsze jak najbardziej w zasięgu : ) . Działanie feromonów słabo odczuwalne, przynajmniej moim zdaniem. Powiem krótko – sądząc po opiniach w Internecie liczyłem na zdecydowanie więcej.
Kolejnymi testowanymi feromonami były  http://feromony.be/feromony-dla-mezczyzn-btb-p-2.html
Użyłem ich jedynie 4 razy, 3 razy na imprezach i raz na domówce. Domówka niestety niezbyt udana, jeśli chodzi o łowy ( dziewczyna która mi się bardzo podobała poszła w tany nie ze mną, lecz z moim znajomym….) podczas jednaj z imprez poderwałem jedną dość ładną dziewczynę, później niestety z tej znajomości nic nie wyszło. Ogółem działanie też raczej słabo wyczuwalne.
Następnie przetestowałem feromony z tego sklepu  http://pherowin.pl/man.html  - po poprzednich przygodach trochę zwątpiłem w wartość feromonów i byłem raczej sceptycznie nastawiony do nich. Ale w tym przypadku działanie okazało się rzeczywiście wyczuwalne…. Przede wszystkim stało się to o czym zawsze marzyłem : ) – wreszcie zdarzały się sytuacje, że  dziewczyny ładniejsze od przeciętnych zaczęły same do mnie podchodzić. Jak już mówiłem, może nie jestem ciamajdą, ale do samców alfa też nie należę. A tutaj spośród wielu facetów na imprezie z jakiegoś powodu dziewczyny wybierały właśnie mnie.  Generalnie użyłem tych feromonów na przeszło 10 imprezach i na ponad połowie z nich jakaś dziewczyna sama do mnie podeszła. Tak więc, jeśli chodzi o działanie na kobiety  jestem zadowolony i na pewno będę regularnie z nich korzystał.
Ostatnimi z testowanych feromonów były Love Desire dla mężczyzn. W  stosunku do nich niestety muszę użyć słów krytyki. Dość że moje powodzenie było dosłownie na zerowym poziomie to jeszcze spotykałem się ze wścibskimi odpowiedziami na moje zaloty. Wiem że to nie jest 100% wina feromonów, po prostu trafiałem na niewychowane dziewczyny, aczkolwiek po użyciu tego zapachu nie czułem się ani pewniejszy siebie, a dziewczyny nie były w ogóle zainteresowane moją osobą.
Podsumowując  moja klasyfikacja użytych feromonów wygląda tak:
4.Love Desire

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz